yvonenbert.reismee.nl

Via Luxemburg naar Papecity

26 juni

Deze ochtend dus weer t spulletje ingepakt om dus richting Luxemburg te gaan. Onze navigatie stond op de een of andere manier niet zo erg goed ingesteld, dus via vele omwegen (wel mooie trouwens) komen we rond een uur of 4 aan op de camping in Vianden. Ook weer een prachtige camping die we via de ACSI hebben gevonden. Geen geld trouwens want voor 16 euries heb je een prachtige plaats met electriciteit. En wat een mooie omgeving zeg hier in de Ardennen. Bij onze kampeerplaats hebben we een hele hoop verschillende vogeltjes gezien, die we in Nederland nog nooit gezien hebben. Vanaf de camping was t maar een kwartiertje lopen naar de stad Vianden. Dus rond 7 uur zijn we hier naar toegelopen en even door het stadje gelopen. Bovenop staat er een kasteel, maar dat was helaas al gesloten. Daarna hebben we een terras opgezocht en hebben in t zonnetje lekker zitten eten. Wat een rotleven hebben we toch hahaha. Daarna met het buikkie vol weer teruggelopen naar de camping en ons mandje opgezocht.

27 juni

Tja, vandaag dan richting Nederland....via de Ardennen richting Clervaux - St. Vith en dan naar Luik. Dit was dus ook weer een hele mooie weg dwars door de natuur en weer berg op en berg af. Slinger de slinger, dus Bink vond dit niet leuk. Maar eenmaal op de grote weg was tie weer stil.De bedoeling was om in Limburg nog een camping op te zoeken voor de laatste nacht. Maar het begon in Belgie al te regenen en dat deed het dus in Limburg nog. En ja wat doe je dan? we hadden geen zin om in de regen de camper neer te zetten om vervolgens binnen te gaan zitten! Dus we zijn maar doorgereden naar huis....

Vanmiddag hebben we de camper uitgepakt en boven liggen al een a antal stapels wasgoed te wachten en morgen gaan we de camper schoonmaken en mag het wasmachientje zijn werk doen. Maar lieve mensen, we hebben een heerlijke, ontspannen vakantie gehad. We hebben veel gezien en genoten van elkaar, van de natuur, de zon, de zee en van alle leuke mensen die we ontmoet hebben. Het zit er weer op en we willen jullie bedanken voor de leuke reacties die we hebben gekregen!

En misschien tot volgend jaar!

Heel veel groetjes van Bert en Yvon en een pootje van Binkie....

Totaal aantal km: 3762

corrie

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn en dat jullie zo hebben genoten!!xxx

Joyce

Ha wijffie welkom thus en tot maandag ;-)

Ik bedoel thuis hahahah

Aaltje

He fijn dat jullie weer veilig thuis, we zijn druk bezig met het verhuizen en morgen komt de grote wagen ons verhuizen, we hebben weer genoten van jullie reisverhalen, bedankt hiervoor en ik zou zeggen naar de volgende reisverhaal!!! toch? XX

Kees oud Ammerveld

Het was weer leuk om mee te genieten van jullie vakantie.
Bedankt voor de leuke verhalen en leuke beelden.
Morgen vertrekkrn we zelf met de boot voor 5 weken helaas hebben wij geen weblog geopend dus jezult het moeten doen met wat we na de vakantie vertellen en laten zien.
Geniet nog maar lang na
groet Kees en Marianne Oud Ammerveld

Betty

Welkom thuis, gezond en wel, x

De HaJo's

Gelukkig, weer heel thuis! De foto's zullen we weer graag tegemoet zien. Tot gauw, harry en Joke ;-)