yvonenbert.reismee.nl

Zo daar zijn we weer!

Met een heerlijk zonnetje zijn we gistermorgen om half 10 vertrokken uit Papcity. Wat een lekker gevoel is dat zeg 4 weken vakantie! De reis ging voorspoedig, alleen bij Venlo gingen we de mist in... omleidingen door Venlo heen, dus al met al een uur rond getuft daar. In DuiTsland hebben we ook nog even in de file gestaan, door een groot ongeluk. Wat een akelig gezicht zeg bah bah. Al met al waren we het om 3 uur zat en hebben we een camping opgezocht. Daar konden we nog even genieten van het zonnetje.... Van Theo en Sarie(met dank

Laughing
) hadden we de dvd geleend van 24, dus daar hebben we s'avonds 2 uur van gezien..spannend hoor. Daarna vroeg ons bedje in, wat overigens heerlijk was, een gewoon bed achterin de camper., ipv in de alkoof
Wink

Aantal km 311

Tja, dus vanmorgen na een ontbijt met lekkere Duitse broodjes, weer op weg, verder naar beneden. Via de A4 richting Basel...wat een kl... weg zeg, een en al wegversmallingen, omleidingen, files pffff je werd er gek van! Plus de regen die met bakken tegelijk naar beneden kwam. Maar we klagen niet hoor, we genieten nog steeds van onze vrijheid en staan nu op een camping net boven Basel. Bert zit lekker aan een biertje en Von gaat zo aan de rose...

Enne vanavond: lekker uit eten